.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی، 2 شنبه


* يكي از اعضاي يك انجمن خيريه در اهواز گفت: "در برخي از مناطق حاشيه‌نشين اهواز خانواده‌هاي آبرومندي وجود دارند كه در سخت‌ترين شرايط آب و هوايي تابستان خوزستان و درجه حرارت بالاي 50 درجه بدون داشتن وسايل خنك كننده مشغول روزه گرفتن هستند، اين افراد كه تحت پوشش هيچ نهاد و ارگاني هم نيستند با سفره‌هاي فقيرانه و بعضاً حتي با يك وعده غذا زندگي مي‌كنند". وي افزود: "به دليل افزايش جمعيت فقرا در اين مناطق و بودجه كم قادر به خدمت‌رساني به همه آنها در حد كافي نيستيم." اين درحالي است كه سفره‌هاي افطاري دولتي و غيردولتي در اين استان همچنان داير است. خوبست مسئولين محترم سري به اين مناطق بزنند تا معناي گرسنگي را در اين استان ثروتمند دريابند.

* از عصر روز شنبه، يگان‌هاي ويژه نيروي انتظامي اطراف روزنامه ايران مستقر شده‌اند. به گزارش "جهان" تعداد يگان‌هاي ويژه از صبح ديروز افزايش يافته و درب اصلي اين موسسه در حصار اين نيروها قرار دارد. همين گزارش مي‌افزايد: ظاهراً حضور ناجا به درخواست مسئولين دولتي بوده است. انتشار ويژه نامه 260 صفحه‌اي ضد حجاب توسط روزنامه دولتي ايران، خشم مردم و نمايندگان مجلس را برانگيخته و دادستان تهران نيز عليه اين روزنامه اعلام جرم كرده است.

* كشف اختلاس در يكي از بانك‌هاي دولتي ادامه يافته و اينبار تعدادي از كاركنان شعب استاني اين بانك مهم دولتي به جرم اختلاس و حيف و ميل بيت‌المال بازداشت شده‌اند. به گزارش آتي نيوز، با بررسي نهادهاي نظارتي، يكي از روساي شعب به همراه 2 معاون و 2 كارمندش به واسطه اختلاس يك ميلياردي بازداشت شدند. هفته‌هاي گذشته نيز دو نفر از روساي ديگر اين بانك دولتي در غرب كشور به اتهام جعل سند در ارتباط با دريافت تسهيلات بيش از 80 فقره وام ازدواج دستگير شده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.